Natukene sööki ja meisterdamist

Tuesday, December 9, 2014

Jõulude ootuses

Kahju et nii kui üks lumekiht jõuab maha sadada,sulab see juba tundide pärast ära ja muutub mustaks poriks.Võiks ka natukene midagi lumemoodi maha tulla,aga loodetavasti ainult niipalju,et libedaks ei läheks :D
Kuuske pole mul veel õnnestunud tuppa vedada ja ega erilist tungi pole vedada kah kui lund veel pole.Kuid see ei takista tegemast ettevalmistusi


Elutuppa vedasin siis sinised led-tuled.Said need tellitud hiinast mingi 4 euro ringis.Väga lahedad ja saab panna vilkuma ja aeglaselt punast tooni võtma jne.Mina olen nendest tuledest väga sillas ja tuba on ka lausa nii ilus et tuld ei pea põlema panemagi.Järgmiseks aastaks ostan vist küll igat värvi ja kerin ennast ka rulli nende tulukeste sisse ja käin ja helgin ringi.



Piparkooke sai samuti meisterdatud väikese sugulasega,Muidugi ohtralt glasuuri ka ikka peal-mida rohkem seda uhkem :)




























Aaaa ja minu eelneva postituse lubadus meisterdada ühed ilusad jõulukuulikesed? Hmmm,no ma usun et mul pole seda enam vaja teha vist,sest ma sain endale maximast ühed MAAILMA KÕIGE KENAMAD jõulukuulid üldse. Kui ma neid poes nägin tuli mul totakas naeratus näole ja krabasin ruttu omale korvi need.Ja 40% oli veel ale(see totakas naeratus näol vajus eriti laiaks seepeale),niiet ühe kuulikese hinnaks tuli 70 senti.Ma olen nii rahul selle ostuga,sest ma olen ju täielik harakas-mida sädelevam seda parem. Need lähevad kuuse tippu kindlasti,et kõik ikka näeksid :D


Ma ei saa garanteerida et mul ükspäev kiusatus ei tule ja ma endale kuldseid ka ostma ei lähe,seega oleks hea kui kõik tartu maximad nendest tühjaks ostetakse,et ma enam raisata ei saaks. :D



No comments:

Post a Comment