Natukene sööki ja meisterdamist

Monday, December 29, 2014

Kuidas jõulud möödusid

Olen alati olnud täielik jõuluhull,isegi praegu kui jõulud on läbi,siis mina kurvalt juba ootan et millal uuesti tuleksid.
Lemmikosa on minujaoks muidugi kingituste tegemine ja pakkimine.
Tühjadest kingakarpidest meisterdasin sellised kingikarbid.Ostsin ilusa pakkepaberi ja liimisin karbid paberiga ära.Tulemuseks said väga head hoiukarbid



Kuusk maal sai samuti külluslikult ära ehitud,kõige põnevamad on muidugi kingid seal all:D
Ja kuna lõpuks saabus ka imeilus pehme lumi,siis jooksin ma maal kohe välja klõpsima





Muidugi tegin ma neid pilte veel hulgim,aga välja valisin siia hetkel kõige ilusamad neist.2 esimest on lausa nii kenad,et järgmisteks jõuludeks peaks neist lausa kaardid tegema.
Sai käidud ka kirikus,kuid seal oli kahjuks nii külm et lõpuni ei saanudki olla.Muidugi söömisest ei hakka ma üldse rääkimagi,sest ma tundsin pidevalt et sööki on tõesti kurguauguni topitud täis:D

Metsas on ka tore sumbata ja põlvini lumes olla 




Ja selline on siis kuusk linnas.Need sinised tuled on pimedas nii ilusad,et ma kujutan ette ma ei luba vähemalt juunini kuuske toast välja viia:D



Kinkide seas olid ka väga lahedad tassid,mis ma kohe endale smurgeldasin,sest tassifriik nagu ma olen :)



Igaljuhul head nautimist veel aasta viimaseid päevi ja loodan et kõigil olid toredad jõulud.Meie kassipreiliga aga ootame juba usinasti uusi jõule.



No comments:

Post a Comment