Natukene sööki ja meisterdamist

Tuesday, May 13, 2014

Tutu-skirt

Tutu seelik on vinge ja puhvis nagu printsessi seelik.Kuna mul tuli kange tahtmine proovida tänu õpetustele ka ise üks seelik teha,siis täna saigi sammud soetatud Abakhani(tihti ütlen ma kogemata selle poe kohta Azkaban,nagu harry potteris hehe).Kahjuks pean tõdema,et natukene kallid on hinnad tüllil,niiet ilmselt pean edaspidi tellima väljamaalt odavamalt rullikaupa.
Soetasin 3 meetrit tülli ja venivat kummi.Lõikasin välja sobilikud ribad,pikkus oli ribadel umbes 62 cm(mis kokkukeeratuna tuleb umbes 30 seeliku kogupikkuseks,kuna sõlmides läheb ka natukene cm-e kaotsi)ja laius ribal oli umbes 7-8 cm.Neid ribasi lõikusin ma oma pool tundi valmis,kuna neid läks seelikusse päris palju,sest tahtsin et seelik tuleks tihke ja ei oleks väga läbipaistev. Natukene aega telekaees sõlmimist ja valmis ta sai.

Youtubes on palju õpetusi kuidas teha seelikuid,sõlmimine on ise ka vägagi lihtne,leidsin ka pildi


Seelik pidi tulema küll selline,kus ei ole kasutatud õmblemist,kuid ma pidin täiustama seda ühe roosa lipsukesega,see lisas asjale viimase lihvi.Seelik näeb tõesti nii armas välja,et tekib kiusatus ka endale selline meisterdada,kuid kuhu mina küll silkaksin erkroosa seelikuga.Igaljuhul valmis ta sai ja nüüd jääb oma aega ootama et väiksele sugulasele ära kinkida.Mina sain nüüd oma käe soojaks harjutatud ja hakkan peagi neid juurde meisterdama !




No comments:

Post a Comment