Natukene sööki ja meisterdamist

Thursday, May 1, 2014

Üle mitme kuu parim ost-kookosrasv

Kuna lugesin palju head selle toote kohta,siis otsustasin umamist tellida endale kookosõli,mis peaks olema külmpressitud ja extra virgin.See pidavat olema kõige tervislikum ja parem.

siin on ka link  http://www.umami.ee/epood/Extra-virgin-kookosoli--150ml/

Nagu sealt lugeda võib,siis palju head teeb see juustele,näonahale ja ka toiduvalmistamises on see hea abimees.
Mina sain umamist paki 2 päevaga kätte(kõige kiirem saadetis mis mul vist olnud on) ja kohe jooksingi katsetama.Pesin näo puhtaks ja panin seda endale näole.Koostiselt on ta valge ja tahke,kuid sõrmedevahel sulab ta sekunditega ja moodustub õli,mida saab näole masseerida,piisab ühest sõrmeotsatäiest et kogu nägu ära niisutada.
Ja LÕHN- oh appi,ma ei hakka lõhnast rääkimagi.Õige kookosõli peabki lõhnama õrnalt nagu päris kookos kohe,kuid see lõhn on tõsiselt nii hea,et ma pean tunnistama,et mul on hetkel isegi seda postitust kirjutades purk lahti,kuhu ma aegajalt nina sisse pistan :D

Homme proovin kasutada seda ka praadimises ja plaanis on ka teha juuksemask.


Kookosõli juustele

Külmpressitud kookosõli sobib hästi kasutamiseks juuksehoolduses, see:
* võitleb kõõma vastu,
* toimib juukseotste lõhenemise vastu,
* on juuste väljalangemise vastu jne
Kookosõli kasutamine: jäta kookosõli juustesse terveks ööks, et teha niisutavat ja ravivat maski või määri väike kogus juukseotstesse, et need ei lõheneks.

Kookosõli näole ja nahale

Külmpressitud kookosõli on kasulik Sinu nahale:
* see niisutab kuiva nahka,
* ideaalne peale päikesepõletust,
* ennetab kortse ja rasedusarme,
* võitleb naha vananemise vastu
* toimib akne vastu jne

Ja tõesti niisutab nahka,ma vist võõpaks ennast iga tunni tagant selle imelise õli sisse kui oleks võimalik :D 

Siin see imerohi on


Mänguhoos preili tervitab lugejaid samuti.Valged ürbid seal on minu riided homseks proovipäevaks,mida see paharett järjekindlalt enda hallide karvadega retsib.Ma pean lihtsalt lootma,et majapidamisest leiab karvarulli 





No comments:

Post a Comment