Natukene sööki ja meisterdamist

Tuesday, October 7, 2014

Minu "caesari salat" ehk lihtne kanasalat

Kuna mulle originaalne caesari salat väga ei maitse,siis otsustasin teha natukene endale meeldivama versiooni.Võibolla ei ole ma saanud piisavalt head caesari salatit,sest ma ei käi peaaegu üldse uhketes restodes söömas ja söön mõnes odavamas kohvikus või paar korda kuus sushit.Ükskord ostsin karbis caesari salati,mis oli valmistoiduna tehtud-oi kui vale lüke.Salat koosneski mustast salatilehest,paar suurt magedat kanatükki olid kaa ja üks poolik kirsstomat.Lohutuseks oli pandud topsikusse hästi vänget majoneesist kastet.Peale seda elamust ma hoidusingi mõnda aega salatist.Nüüd avastasin külmikust ühe kanafilee,mis vaja kiirelt ära teha.Seda siis praadisingi koos paprikapulbri,pipra ja soolaga.
Jahutasin ja lõikasin meelepärased kuubikud(üsna väiksed,sest mul siiamaani foobia suurte kanatükkide ees).
Salatisse panin ka kurki,tomatit,paprikat ja keetsin sisse ka 3 muna.Röstisin ka saiakuubikuid millel peal oliiviõli ja hõõrutud küüslauguga.Kuubikud panin samuti salatisse,et see oleks toekam,mõned jätsin serveerimiseks.
Salati segasin kokku,hapukoore,majoneesi ja natukese dijoni sinepiga ja pressisin sisse ka 2 küüslauguküünt.Lisasin ka pipart,soola ja aroomisoola. Kusjuures oodatust parem tuli see salat ja maitses hästi järgmiselgi päeval.


Serveerimiseks jätsin kah krõbedaid kuubikuid,kuid ma sõin enne salati ära kui mul kuubikud meelde tulid:D


No comments:

Post a Comment