Natukene sööki ja meisterdamist

Tuesday, October 14, 2014

Üks hea porgandikook

Üritan kasutada neid aiasaaduseid niipalju ära kui võimalik,seega valmis jälle üks kõrvitsa püreesupp(üllatus üllatus)


Koosneb seekord ainult kõrvitsast.Ei hakanud ma patustama ja kartuleid ja muid nänni lisama.Ainult kõrvits,puljong,sulajuust.Üllatavalt hea tuli,maitses isegi mulle,kes ma olen ju harjunud kõik algsed maitsed ära rikkuma :D

Ja siis katsetasin ka porgandikooki.Päris hea tuli,ütleme nii et täitsa hea isegi.See on ehtne jõuluhõnguga kook ikka.Kaneelilõhna oli terve tuba täis ja mina hakkasin jälle oma kuusejutuga jaurama muidugi,hea et värvilisi tulukesi välja ei vedanud

Retsept on siin : http://toidutare.ee/peotoidud/j%C3%B5ulud/117E6/






Koguseid ma natukene vähendasin,sest mul poleks koogivormi mahtunud,nimelt on mu koogivorm külapeale jalutama läinud ja ma pean küpsetama pisikeses kinnises vormis.Ja oeh mis vaeva peab nägema et seda kooki sealt kätte saada tervelt,täitsa vihale ajab.Lihtsam on vist minna ja uus vorm osta kui loota vana tagasi saada :D

Aga soovitan proovida,kui parasjagu porgandeid hulk käepärast ja midagi teha pole.Püsib külmikus mitu päeva (2 pool tegelikult,siis hakkab toorjuust juba peal ära minema) .
Head katsetamist

No comments:

Post a Comment